Kontrast
A A A

Instrukcja TLS

Wymagania techniczne

Od 31.10.2016 r. połączenie z bankowością internetową
i mobilną jest możliwe wyłącznie w oparciu o najwyższy protokół połączenia szyfrowanego TLS 1.2.

Aby bezpiecznie korzystać z bankowości internetowej i mobilnej Twój sprzęt powinien spełniać wymagania techniczne, które poniżej wskazujemy.

Aby bezpiecznie korzystać z bankowości internetowej na komputerze, zadbaj o:

  • a) Aktualny system operacyjny. Włącz automatyczne aktualizacje w systemie.

    Zobacz, jak to zrobić na przykładzie aktualizacji Windows7? Więcej informacji o aktualizacji Windows znajdziesz na support.microsoft.com.pl.
  • b) Najwyższą wersję przeglądarki z automatycznie włączonym protokołem zabezpieczeń TLS 1.2.
  • Zaktualizuj swoją przeglądarkę.

Jeśli Twoja przeglądarka nie spełni wymagań technicznych do obsługi TLS 1.2, to od 31.10.2016 r. na stronie logowania do bankowości internetowej otrzymasz komunikat ZOBACZ

Wybierz przeglądarkę:

Microsoft Internet Explorer

  1. Włącz Internet Explorer. Jeśli masz aktualny system operacyjny, przeglądarka zaktualizuje się automatycznie. Aby samodzielnie zainstalować przeglądarkę, pobierz ją ze strony producenta http://windows.microsoft.com/pl-pl/internet-explorer/download-ie.
  2. Aby sprawdzić, czy protokół TLS 1.2. jest włączony, wybierz w Menu przeglądarkiNarzędziaOpcje internetowe ⇒ zakładkę Zaawansowane.
  3. Przewiń w dół i w kategorii Zabezpieczenia upewnij się, że włączone jest ustawienie Użyj szyfrowania TLS 1.2. Jak na poniższym zrzucie ekranu. Funkcja jest dostępna w Windows 7 i nowszych wydaniach systemu.
  4. Wybierz przycisk OK.
  5. Zamknij i ponownie uruchom przeglądarkę Internet Explorer.

Google Chrome

Upewnij się, że przeglądarka Google Chrome jest zaktualizowana. Protokół TLS 1.2 w najnowszej wersji jest zawsze włączony.

Aby sprawdzić wersję i aktualność Google Chrome:

  1. Otwórz przeglądarkę Google Chrome.
  2. Kliknij w ikonę menu w prawym rogu przeglądarki.
  3. Wybierz Pomoc ⇒ Google Chrome – informacje.
  4. Jeśli Google Chrome jest w wersji wyższej niż 30, to TLS 1.2 jest włączony. Jeśli Google Chrome jest nieaktualna, zaktualizuj przeglądarkę.

Mozilla Firefox

Upewnij się, że przeglądarka Mozilla Firefox jest zaktualizowana. TLS 1.2 jest domyślnie włączony w najnowszej wersji przeglądarki.

Aby sprawdzić wersję i aktualność Mozilla Firefox:

  1. Kliknij w ikonę menu w prawym rogu przeglądarki.
  2. Wybierz ikonę Pomoc, a następnie O programie Firefox.
  3. Jeśli Mozilla Firefox jest w wersji 27 lub wyższej, to TLS 1.2 jest domyślnie włączony.

Opera

Upewnij się, że przeglądarka Opera jest zaktualizowana. Protokół TLS1.2 w najnowszej wersji jest zawsze włączony.

Aby sprawdzić wersję i aktualność przeglądarki Opera:

  1. Kliknij Menu w lewym górnym rogu przeglądarki.
  2. Wybierz Opera – informacje.
  3. Jeśli przeglądarka Opera jest w wersji 17 lub wyższej, to TLS 1.2 jest zawsze włączony.

Apple Safari OS X

W przeglądarce Safari nie można zmieniać ustawień protokołów połączenia szyfrowanego. Jeśli używasz Safari dla macOS w wersji 7 lub nowszej, protokoły zabezpieczeń TLS 1.1 i TLS 1.2 są włączone automatycznie.

Wymogi sprzętowe dla urządzeń mobilnych zawarte poniżej obejmują możliwość obsługi połączenia szyfrowanego TLS 1.2.

Aby korzystać z aplikacji BZWBK24 mobile wymagany jest telefon lub tablet z systemem operacyjnym:

  • Android w wersji 4.1 lub nowszy,
  • iOS,
  • Windows Phone 8.1 lub nowszy.

Dodatkowo, aby korzystać z płatności zbliżeniowych telefonem w aplikacji BZWBK24 mobile, potrzebujesz telefonu z systemem operacyjnym Android 4.4. (lub nowszy) wyposażonego w moduł NFC.

Aby na telefonach lub tabletach z systemem operacyjnym Android 4.1–4.4 mieć dostęp do konta za pomocą przeglądarki (m.bzwbk24.pl lub centrum24.pl), wymagane jest korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek: Mozilla Firefox lub Google Chrome, które obsługują najwyższy protokół połączenia szyfrowanego TLS 1.2

Jeśli Twoja przeglądarka nie spełni wymagań technicznych do obsługi TLS 1.2, to od 31.10.2016 r. na stronie logowania:

- do bankowości internetowej będziemy prezentować komunikatZOBACZ

- do lekkiego serwisu transakcyjnego będziemy wyświetlać komunikat.ZOBACZ

2016 © Bank Zachodni WBK

Bank Zachodni WBK S. A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia - Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723, REGON 930041341, NIP 896 000 56 73, kapitał zakładowy i wpłacony 992.345.340 zł.
Bank Zachodni WBK oferuje: konta osobiste, konta walutowe, konta oszczędnościowe, lokaty terminowe, szybkie kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, karty płatnicze, karty kredytowe, a także fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia. W ofercie dla firm znajdą Państwo m.in.: rachunki firmowe, kredyty na bieżącą działalność, kredyty inwestycyjne oraz usługi faktoringu i leasingu.

Oferta dotycząca usług i cen obowiązuje we wszystkich placówkach i obsługujących klientów jednostkach centralnych Banku Zachodniego WBK S.A.
Infolinia 1 9999 – czynna całodobowo, opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.

Infolinia

Infolinia 1 9999* lub
781 119 999*
Z zagranicy (oraz dla telefonów z wył. roamingiem) +48 61 81 19999*
Menu infolinii »

Napisz do nas

Kontakt on-line

Public Relations

Konta osobiste i firmowe

Kredyty i karty kredytowe

Kredyt gotówkowy Kredyt gotówkowy

Decyzja o przyznaniu kredytu już w 10 minut.

Zamów
Wyślij
Kredyt mieszkaniowy Kredyt mieszkaniowy

Kredyt Mieszkaniowy – Tani i Szybki.

Zamów
Wyślij
Karta kredytowa Visa Silver Karta kredytowa Visa Silver

Popularny sposób na wygodne zakupy z darmowym kredytem do 54 dni

Zamów
Wyślij
Karta World Mastercard Karta World MasterCard

Prestiżowa karta i uczestnictwo w programie World MasterCard Rewards

Zamów
Wyślij

Ubezpieczenia

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm