MENU
Znajdź oddział bez barier lub mówiący bankomat Znajdź oddział bez barier lub mówiący bankomat

W jaki sposób działa
czytnik ekranu?

Osoby niewidome i niedowidzące korzystają z internetu za pośrednictwem specjalnego oprogramowania odczytującego zawartość ekranu. Po zawartości strony przemieszczamy się za pomocą kursorów strzałek góra i dół, a program odczytuje nam informacje, które powinny być zbieżne z obrazem wyświetlanym na ekranie.

Ilustracja - czytnik ekranu

Miganie przez komputer
i urządzenia mobilne

Doradca Klienta ze znajomością języka migowego prowadzi pełen zakres obsługi począwszy od identyfikacji Klienta, sprzedaży jak i wsparcia posprzedażowego. Obsługa ta pozwala osobom niesłyszącym na załatwienie spraw bankowych w pełni samodzielnie bez dodatkowej pomocy tłumaczy. Dzięki dostępności doradcy znającego język migowy, Klienci migający coraz chętniej kontaktują się z nami w kanale wideo w celu sprawdzenia aktualnych ofert oraz promocji jakie oferuje nasz Bank.

Klient może połączyć się z doradcą za pośrednictwem:
- bankowości internetowej i mobilnej
- strony internetowej Banku (zakładka Pomoc i kontakt)

Od 4 września będzie można sprawdzić podpowiedzi jak przejść wybrane funkcje takie jak np. logowanie i aktywacja, czy przelew na dedykowanej stronie o nowej aplikacji Santander mobile na portalu Santander.pl.

Mężczyzna migający do tabletu

Klient niesłyszący
może skontaktować się
z naszymi doradcami
od poniedziałku do piątku
w godzinach 9.00-18.00.
Zamigaj do nas!

Podziel się opinią

Napisz do nas Ikona - koperty