Oddział dostępny architektonicznie
– pozbawione barier wejście i swobodne poruszanie się po oddziale można rozpoznać po naklejce na drzwiach.Dzięki usłudze Doradca online w każdym oddziale Santander Bank Polska
Klienci niesłyszący posługujący się Polskim Językiem Migowym mogą swobodnie „pomigać” o produktach i usługach banku. Usługa dostępna jest od poniedziałku do piątku.W celu zapewnienia komfortu obsługi Klientom z niepełnosprawnością,
oddziały z Certyfikatami Dostępności zostały wyposażone w specjalne stanowisko Pierwszeństwo obsługi. Stanowisko uprawnia Klienta z niepełnosprawnością, kobiety w ciąży oraz osoby w podeszłym wieku do obsługi poza kolejnością.Każdy Oddział bez barier wyposażony jest w specjalne ramki, które ułatwiają osobom z niepełnosprawnością wzroku składanie podpisów oraz rozpoznawanie nominałów banknotów.