Podczas rozmowy w Polskim Języku Migowym udzielamy informacji na temat produktów Klienta, wskazówek jak korzystać z usług bankowości elektronicznej. Ponadto przedstawiamy ofertę produktową. Podczas rozmowy z doradcą możliwe jest wstępne zweryfikowanie zdolności kredytowej oraz złożenie wniosku.
Doradca Klienta
ze znajomością
Polskiego Języka
Migowego
prowadzi pełen
zakres obsługi.
Doradca online
Dzięki udostępnieniu usługi Doradca online w Polskim Języku Migowym,
osoby
Połączenie dostępne
w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00
- za pośrednictwem strony internetowej banku (
zakładka Kontakt
)
- w usłudze Santander internet
- w aplikacji Santander mobile
- na urządzeniach mobilnych w oddziale.
Dowiedz się, jak w prosty sposób połączyć się z naszymi doradcami na infolinii z wykorzystaniem asystenta głosowego. Powiedz asystentowi głosowemu, w jakiej sprawie dzwonisz, a połączy Cię szybko z doradcą!
Czym jest asystent głosowy?
Asystent głosowy rozpoznaje mowę ludzką, dzięki temu na naszej infolinii nie musisz już korzystać z klawiatury telefonu i wybierać tonowo tematu rozmowy. Lektor zapyta Cię o czym chciałbyś porozmawiać i na podstawie Twojej odpowiedzi połączy Cię z właściwym doradcą, z którym będziesz kontynuować rozmowę.
Jak skorzystać z asystenta głosowego?
Zadzwoń na naszą infolinię pod numer 19999. Nasz asystent głosowy zapyta Cię o powód kontaktu. Wystarczy, że powiesz dwa, trzy słowa, aby określić produkt i temat rozmowy na przykład:
- jeśli chcesz zastrzec kartę wystarczy, że powiesz „zastrzeżenie karty”,
- jeśli chcesz otworzyć konto osobiste, powiedz „oferta konta”,
- jeśli masz pytanie do swojego kredytu hipotecznego, powiedz „obsługa kredytu hipotecznego”.
Dodaj słowo „firma” czy „firmowy”, jeżeli chcesz porozmawiać o produktach lub usługach dla firm, np. konto firmowe, karta firmowa, przelew z konta firmowego, Mini Firma etc.
Nasz asystent głosowy, w celu identyfikacji, może poprosić Cię o NIK do logowania do bankowości internetowej. Jeżeli nie pamiętasz numeru lub nie możesz go wprowadzić na klawiaturze telefonu, wystarczy, że chwilę poczekasz, a następnie połączymy Cię z doradcą.