MENU
Znajdź oddział bez barier lub mówiący bankomat Znajdź oddział bez barier lub mówiący bankomat
[zamknij]

Jak to działa?

Klient niesłyszący może skontaktować
się z naszymi doradcami od
poniedziałku do piątku.

Podczas rozmowy w Polskim Języku Migowym udzielamy informacji na temat produktów Klienta, wskazówek jak korzystać z usług bankowości elektronicznej. Ponadto przedstawiamy ofertę produktową. Podczas rozmowy z doradcą możliwe jest wstępne zweryfikowanie zdolności kredytowej oraz złożenie wniosku.

mężczyzna migający do kamery komputera

Doradca Klienta
ze znajomością
Polskiego Języka
Migowego
prowadzi pełen
zakres obsługi.

Ikona aplikacji doradca online

Doradca online

Telefon z aplikacją Santander mobile

Dzięki udostępnieniu usługi Doradca online w Polskim Języku Migowym, osoby
niesłyszące mogą samodzielnie zarządzać swoimi finansami poprzez bezpośredni
kontakt z doradcą z Banku.

Połączenie dostępne w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00

- za pośrednictwem strony internetowej banku ( zakładka Kontakt )
- w usłudze Santander internet
- w aplikacji Santander mobile
- na urządzeniach mobilnych w oddziale.

Asystent głosowy

Dowiedz się, jak w prosty sposób połączyć się z naszymi doradcami na infolinii z wykorzystaniem asystenta głosowego. Powiedz asystentowi głosowemu, w jakiej sprawie dzwonisz, a połączy Cię szybko z doradcą!


Czym jest asystent głosowy?


Asystent głosowy rozpoznaje mowę ludzką, dzięki temu na naszej infolinii nie musisz już korzystać z klawiatury telefonu i wybierać tonowo tematu rozmowy. Lektor zapyta Cię o czym chciałbyś porozmawiać i na podstawie Twojej odpowiedzi połączy Cię z właściwym doradcą, z którym będziesz kontynuować rozmowę.


Jak skorzystać z asystenta głosowego?


Zadzwoń na naszą infolinię pod numer 19999. Nasz asystent głosowy zapyta Cię o powód kontaktu. Wystarczy, że powiesz dwa, trzy słowa, aby określić produkt i temat rozmowy na przykład:


- jeśli chcesz zastrzec kartę wystarczy, że powiesz „zastrzeżenie karty”,
- jeśli chcesz otworzyć konto osobiste, powiedz „oferta konta”,
- jeśli masz pytanie do swojego kredytu hipotecznego, powiedz „obsługa kredytu hipotecznego”.


Dodaj słowo „firma” czy „firmowy”, jeżeli chcesz porozmawiać o produktach lub usługach dla firm, np. konto firmowe, karta firmowa, przelew z konta firmowego, Mini Firma etc.


Nasz asystent głosowy, w celu identyfikacji, może poprosić Cię o NIK do logowania do bankowości internetowej. Jeżeli nie pamiętasz numeru lub nie możesz go wprowadzić na klawiaturze telefonu, wystarczy, że chwilę poczekasz, a następnie połączymy Cię z doradcą.

Podziel się opinią

Napisz do nas Ikona - koperty