Kontrast
A A A

Najczęściej występujące trudności

Dlaczego paczka wysłana do Banku nie jest realizowana?
Dlaczego podczas akceptacji pojawia się informacja „błąd ogólny” lub „transakcja niedozwolona”?
Podczas akceptacji kartą pojawia się informacja o kończącej się ważności certyfikatu. CO należy zrobić w takiej sytuacji?
Jak poprawnie sparametryzować, ustawić Javę? Jak poprawnie zaktualizować JAVĘ?
Co zrobić kiedy wyskakuje błąd, że JAVA jest nieaktualna?
Co zrobić kiedy w oknie importu przelewów/kontrahentów/beneficjentów pojawia się komunikat :”ładowanie…”, który jest wyświetlany przez dłuższy czas?
Co zrobić kiedy nie można zaakceptować transakcji kartą procesorową– po kliknięciu w przycisk zaakceptuj nie pojawia się okno do wpisania PINu?
Co zrobić kiedy nie można zaakceptować transakcji kartą – system prosi o wskazanie sterowników czytnika kart?
 

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie znaleźć przyczynę braku możliwości akceptacji transakcji?
Jak cofnąć przelew wysłany na błędny rachunek?
Jak odblokować konto użytkownika bankowości elektronicznej iBiznes24? Jak zresetować hasło do iBiznes24?
Jak otworzyć-zamknąć rachunek?
Jak sprawdzić, do kiedy ważny jest certyfikat na karcie procesorowej?
Jak wygląda pierwsze logowanie do usługi iBiznes24? Jak się logować do iBiznes24 za pomocą hasła maskowanego? Jak często należy zmieniać hasło do usługi?
Jak aktywować token podczas pierwszego użycia? Jak odblokować token po kilkukrotnym błędnym wpisaniu PINu?
Jak zarejestrować transakcje krajowe, płacowe, ZUS, podatkowe, dewizowe, walutowe, polecenie zapłaty?
Jak zaimportować transakcje?
Jak zarządzać paczkami transakcji?
Gdzie sprawdzić przebieg transakcji ze zleconych paczek?
Jak zaakceptować transakcję/paczkę (SMS, token, karta procesorowa)?
Jak wygenerować wyciąg w różnych formatach?
Jak wygenerować historię rachunku?
Jak dodać nowego kontrahenta do bazy – indywidualnie lub poprzez import?
Jak złożyć zdalny wniosek do banku?
Jak wygenerować raport z działań wykonywanych w iBiznes24?
Jak spersonalizować pasek skrótów na pierwszym ekranie?
Jak przeglądać historię transakcji wykonanych kartą płatniczą?
Jak spersonalizować kartę procesorową?
Jak wyczyścić pamięć przeglądarki?
Gdzie znajdę informacje dotyczące struktury plików do importu transakcji/kontrahentów/beneficjentów ?
Jak wypełnić SEPĘ (EUROprzelew)
 

2016 © Bank Zachodni WBK

Bank Zachodni WBK S. A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia - Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723, REGON 930041341, NIP 896 000 56 73, kapitał zakładowy i wpłacony 992.345.340 zł.
Bank Zachodni WBK oferuje: konta osobiste, konta walutowe, konta oszczędnościowe, lokaty terminowe, szybkie kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, karty płatnicze, karty kredytowe, a także fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia. W ofercie dla firm znajdą Państwo m.in.: rachunki firmowe, kredyty na bieżącą działalność, kredyty inwestycyjne oraz usługi faktoringu i leasingu.

Oferta dotycząca usług i cen obowiązuje we wszystkich placówkach i obsługujących klientów jednostkach centralnych Banku Zachodniego WBK S.A.
Infolinia 1 9999 – czynna całodobowo, opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.

Kontakt z doradcą

Centrum Obsługi Biznesu

(71) 393 8888

Biuro Prasowe

Konto Firmowe Godne Polecenia
Konto Firmowe Godne Polecenia

dla firm o niskich potrzebach transakcyjnych (z jednym rachunkiem walutowym bez opłaty za prowadzenie)

Załóż konto



Kredyt MŚP Online dostępny 24H Kredyt MŚP Online dostępny 24H

decyzja kredytowa bez wychodzenia z domu

Złóż wniosek

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm