Infolinia: 1 9999
Kontrast
A A A

Korzystanie z lekkiej przeglądarkowej wersji BZWBK24 mobile

  • Logując się z przenośnych urządzeń do BZWBK24 loguj się na dedykowanej stronie https://m.bzwbk24.pl lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej, które stworzone są specjalnie dla tych urządzeń.
  • Unikaj logowania na stronę https://centrum24.pl z telefonu na którym odbierasz smsKody.
  • Do korzystania z lekkiej przeglądarkowej wersji BZWBK24 mobile zalecamy używanie urządzeń mobilnych z przeglądarkami obsługującymi xhtml mobile wersję minimum 1.0.
  • Rekomendujemy korzystanie z telefonów z minimalną rozdzielczością 240 px.
  • Ze względów bezpieczeństwa odradzamy korzystanie z przeglądarki Opera Mini.
  • Połączenie jest szyfrowane algorytmem SSL i zabezpieczone certyfikatem bezpieczeństwa Entrust Certification Authority.

Korzystanie z aplikacji BZWBK24 mobile

  • W celu korzystania z aplikacji BZWBK24 mobile niezbędne jest posiadanie urządzenia z jedną z wersji systemów:
    • Symbian (S60 3rd Edition oraz 5th Edition),
    • Android (wersja 1.6 i wyższe),
    • iOS (wersja OS 3.1 i wyższe),
    • BlackBerry (4.6, 4.7),
  • Linki do sklepów z których można pobrać aplikacje dostępne są na stronie mobile.bzwbk.pl. Unikaj pobierania aplikacji z nieznanych źródeł.
  • Aplikacje nie przechowują w telefonie Twojego numeru NIK, hasła ani żadnych informacji o Twoich rachunkach czy transakcjach.

Logowanie do bankowości mobilnej

  • Do logowania używasz tego samego hasła PIN co do usług BZWBK24 internet.
  • W pierwszym kroku podajesz swój identyfikator NIK (jest on zapisany w umowie bankowości elektronicznej).
  • W drugim kroku wpisujesz hasło zwykłe lub maskowane:
    • Jeżeli korzystasz ze zwykłego hasła PIN, wpisujesz je w całości.
    • Jeżeli korzystasz z maskowanego hasła PIN, wpisujesz losowo wybrane przez system znaki z hasła PIN. Znaki, o wprowadzenie których poprosi system, a także ich liczba mogą być różne przy każdym logowaniu do usługi.
  • Trzykrotne podanie błędnych danych do logowania powoduje zablokowanie usługi, a jej odblokowanie możliwe jest w usłudze BZWBK24 internet lub pod numerem infolinii 1-9999 (opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora).

Wygasanie sesji

  • Kiedy system stwierdzi brak aktywności przez 10 minut, w celach bezpieczeństwa nastąpi automatyczne wylogowanie z serwisu transakcyjnego i przejście na stronę logowania.

Kontakt

Jeśli zetknąłeś się z podejrzaną sytuacją, zagrożeniem, lub udostępniłeś swoje poufne dane, niezwłocznie poinformuj o tym bank. Możesz w każdej chwili – przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – skontaktować się z Zespołem Doradców BZWBK24 pod numerem 1 9999 (opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora), wysłać mail na adres pomoc24@bzwbk.pl lub zgłosić to w najbliższej placówce banku.

Infolinia

Infolinia 1 9999* lub
781 119 999*
Z zagranicy (oraz dla telefonów z wył. roamingiem) +48 61 81 19999*
Menu infolinii »

Napisz do nas

Kontakt on-line

Public Relations

Konta osobiste i firmowe

Kredyty i karty kredytowe

Kredyt gotówkowy Kredyt gotówkowy

Decyzja o przyznaniu kredytu już w 10 minut.

Zamów
Wyślij
Kredyt mieszkaniowy Kredyt mieszkaniowy

Kredyt Mieszkaniowy – Tani i Szybki.

Zamów
Wyślij
Karta kredytowa Visa Silver Karta kredytowa Visa Silver

Popularny sposób na wygodne zakupy z darmowym kredytem do 54 dni

Zamów
Wyślij
Karta World Mastercard Karta World MasterCard

Prestiżowa karta i uczestnictwo w programie World MasterCard Rewards Priceless Specials

Zamów
Wyślij

Ubezpieczenia

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm