Jeśli jesteś naszym klientem, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji Santander mobile.
Jeśli nie jesteś naszym klientem, możesz połączyć się z doradcą bezpośrednio z naszej strony internetowej.
Pomożemy Ci:
złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową lub limit w koncie,
otworzyć nowe konto,
dobrać produkty dopasowane do Twoich potrzeb.
Odpowiemy na pytania o:
Twoje karty płatnicze,
bankowość internetową,
aplikację mobilną,
konto,
inne produkty, które u nas masz.
Jeśli chcesz rozmawiać z nami o Twoich produktach, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Następnie połącz się z doradcą.
Możesz czuć się bezpiecznie. Wszystkie połączenia szyfrujemy protokołem SSL. Wszelkie rozmowy są przez nas rejestrowane. Dane osobowe każdego z naszych klientów weryfikujemy w oparciu o politykę bezpieczeństwa Santander Bank Polska.
Wideorozmowa z doradcą
Urządzenie z kamerą wbudowaną lub podłączoną zewnętrznie.
Połączenie głosowe z doradcą
Urządzenie z mikrofonem i głośnikami lub z zestawem zewnętrznym (mikrofon + słuchawki/głośniki).
Wskazówki:
Najlepszą jakość dźwięku osiągniesz, jeśli skorzystasz z zestawu słuchawkowego z dołączonym mikrofonem.
Zanim połączysz się z doradcą, upewnij się, że Twoje kamera i mikrofon są podłączone do urządzenia.
Gdy połączysz się z doradcą, włącz kamerę i mikrofon.
System operacyjny:
MS Windows 10 +
Mac OS 11.6.6 +
Przeglądarki:
Chrome 103 +
Edge 103 +
Firefox 102 +
Opera 90 +
Safari 15.5 +
Do wideorozmowy z doradcą potrzebujesz łącza z prędkością min. 1,5 Mbps.
Do połączenia głosowego z doradcą potrzebujesz łącza z prędkością min. 256 kbps.
Pobierz aplikację Santander mobile
W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i
pobierz aplikację.
Ocena 4.7 w Google Play
Ocena 4.5 w App Store
Pytania i odpowiedzi
Masz kilka możliwości:
1. Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej
2. Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.
Twój nr NIK lub własny login znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój nr NIK lub własny login.
Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.
Jeżeli bank posiada Twoje aktualne dane, przygotuj dowód osobisty i skontaktuj się Doradcą online. Doradca Video sprawdzi, czy jest możliwość uruchomienia bankowości elektronicznej bez wychodzenia z domu.