Infolinia: 1 9999
Kontrast
A A A

Bank Zachodni WBK ułatwia bankowanie małym i średnim firmom

Ostatnia publikacja: 2018-05-11 11:53

Bank Zachodni WBK uruchomił pilotaż obsługi klientów MŚP przez Zdalnych Doradców Firmowych. Nowe rozwiązanie umożliwia przedsiębiorcom szybki i wygodny kontakt z osobistym doradcą za pomocą telefonu, komputera, laptopa czy tabletu, z każdego miejsca w Polsce i na świecie. Zdalni Doradcy Firmowi dają też dostęp do większej liczby produktów, które dotychczas były niedostępne w kanałach zdalnych.

– Mali i średni przedsiębiorcy cenią szybki dostęp do usług bankowych oraz indywidualne podejście do ich potrzeb. Naszym celem jest zapewnienie im jak najlepszych doświadczeń w tym zakresie. Właśnie dlatego systematycznie rozwijamy i udoskonalamy model kontaktu oraz obsługi multikanałowej. Koncentrujemy się na pełnym wykorzystaniu potencjału kanałów zdalnych i budowie trwałych relacji z klientami. Dążymy do tego, by przedsiębiorcy mogli zawsze kontaktować się z tym samym, osobistym doradcą, który zawsze będzie na bieżąco ze sprawami dotyczącymi ich biznesu. Dzięki temu, nie tylko skrócimy czas obsługi klientów ale sprawimy, że bankowanie firmowe przejdzie na jeszcze wyższy poziommówi Michał Hackiewicz, Dyrektor Biura Klientów MŚP Digital, w Banku Zachodnim WBK.

Usługa Zdalny Doradca Firmowy w Banku Zachodnim WBK polega na przypisaniu przedsiębiorcy MŚP konkretnego doradcy, odpowiedzialnego za kompleksową obsługę klienta firmowego w kanałach zdalnych.

Dzięki zdalnym doradcom klienci z sektora MŚP mogą korzystać też z rozszerzonej oferty produktowej dostępnej w kanałach zdalnych. Konsultanci pomogą m.in. uzyskać kredyt, otworzyć nowy rachunek, zmienić limity transakcji w bankowości elektronicznej, złożyć wniosek o terminal płatniczy czy leasing, uzyskać niezbędne zaświadczenia, a także odpowiedzą na pytania dotyczące korzystania z systemu transakcyjnego, aplikacji mobilnej lub kart płatniczych. Klienci, którzy cenią bezpośredni kontakt z pracownikami banku mogą, za pośrednictwem Zdalnego Doradcy, umówić wizytę w dowolnej placówce BZ WBK we wskazanym przez siebie terminie i określonej godzinie.

Szybki i wygodny kontakt ze Zdalnym Doradcą jest możliwy dzięki udostępnieniu narzędzi do bezpośredniego połączenia wideo i czatu oraz systemów, które po zweryfikowaniu tożsamości przedsiębiorcy w trakcie rozmowy telefonicznej automatycznie połączą z dedykowanym doradcą. Klienci mogą kontaktować się ze Zdalnym Doradcą Firmowym również mailowo.

Kontakt dla mediow
Biuro Prasowe - Artur Sikora

Artur Sikora

Dyrektor Obszaru Komunikacji, Marketingu i Zarządzania Jakością

rzecznik.prasowy@bzwbk.pl
 

Monika Nowakowska

Dyrektor Departamentu Public Relations

tel. 22 586 8040
tel. 22 586 8041

monika.nowakowska@bzwbk.pl

biuro.prasowe@bzwbk.pl


Informacje biura prasowego można otrzymywać kanałem RSS oraz mailem, po wcześniejszym zgłoszeniu swojego adresu.

 

Infolinia

Infolinia 1 9999* lub
781 119 999*
Z zagranicy (oraz dla telefonów z wył. roamingiem) +48 61 81 19999*
Menu infolinii »

Napisz do nas

Kontakt on-line

Public Relations

Konta osobiste i firmowe

Kredyty i karty kredytowe

Kredyt gotówkowy Kredyt gotówkowy

Decyzja o przyznaniu kredytu już w 10 minut.

Zamów
Wyślij
Kredyt mieszkaniowy Kredyt mieszkaniowy

Kredyt Mieszkaniowy – Tani i Szybki.

Zamów
Wyślij
Karta kredytowa Visa Silver Karta kredytowa Visa Silver

Popularny sposób na wygodne zakupy z darmowym kredytem do 54 dni

Zamów
Wyślij
Karta World Mastercard Karta World MasterCard

Prestiżowa karta i uczestnictwo w programie World MasterCard Rewards Priceless Specials

Zamów
Wyślij

Ubezpieczenia

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm