Infolinia: 1 9999
Kontrast
A A A

Konto Jakie Chcę ma już 100 tys. Polaków

Ostatnia publikacja: 2017-09-27 15:58

Od rynkowej premiery Konta Jakie Chcę minął tylko nieco ponad miesiąc, a już 100 tys. osób wybrało nową ofertę rachunku w Banku Zachodnim WBK.

- Wychodząc z propozycją Konta Jakie Chcę byliśmy pionierskim bankiem w dwóch aspektach. Po pierwsze, zerwaliśmy z tradycyjnym podejściem, w którym klient dostawał gotowy rachunek osobisty, na rzecz elastycznej oferty dopasowanej do potrzeb i preferencji klienta. Po drugie, z nowej oferty konta mogą skorzystać nie tylko nowi, ale i nasi dotychczasowi klienci. W ten sposób chcieliśmy docenić ich lojalność – mówi Marcin Pawłowski, dyrektor Obszaru Marketingu Detalicznego i Rozwoju Oferty w Banku Zachodnim WBK. – Pierwsze wyniki sprzedaży potwierdzają, że przyjęte założenia były słuszne. Takiego rozwiązania na polskim rynku bankowym po prostu brakowało. Zakładamy, że do końca I półrocza 2018 roku z Konta Jakie Chcę będzie korzystał już 1 mln użytkowników – dodaje Marcin Pawłowski.

Propozycja Konta Jakie Chcę pojawiła się w ofercie Banku Zachodniego WBK 21 sierpnia br. W ciągu miesiąca (do 26 września br. włącznie) z nowej propozycji banku skorzystało 100 tys. użytkowników. 8 na 10 klientów w pakiecie z rachunkiem wybrało kartę Dopasowaną (karta płatnicza), natomiast co dziesiąty zdecydował się na kartę kredytową. 16 % użytkowników zdecydowało się na włączenie pakietu wypłat z bankomatów w Polsce.

Konto Jakie Chcę wraz z kartą Dopasowaną umożliwia klientowi samodzielnie decydować o tym, z jakich pakietów chce korzystać i w związku z tym, za co chce płacić. Prowadzenie konta jest darmowe. Podobnie zwykłe przelewy internetowe złożone w BZWBK24, wypłaty w bankomatach BZ WBK oraz wpłaty gotówki we wpłatomatach BZ WBK. Łatwo uniknąć też opłaty za kartę Dopasowaną – wystarczy zapłacić nią 5 razy w miesiącu lub zrobić zakupy za min. 500 zł. Można też wybrać stałą opłatę w wysokości 3 zł miesięcznie bez konieczności spełniania żadnego warunku. Natomiast osoby przywiązane do gotówki same zdecydują, czy chcą bez opłat wypłacać w bankomatach innych banków za pomocą BLIKA, czy wolą ponosić jedną miesięczną opłatę za wypłaty kartą Dopasowaną we wszystkich bankomatach w Polsce.

Szczegóły oferty Banku Zachodniego WBK, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są na www.bzwbk.pl. Stan na 27.09.2017 r.

 

Kontakt dla mediow
Biuro Prasowe - Artur Sikora

Artur Sikora

Dyrektor Obszaru Komunikacji, Marketingu i Zarządzania Jakością

rzecznik.prasowy@bzwbk.pl
 

Monika Nowakowska

Dyrektor Departamentu Public Relations

tel. 22 586 8040
tel. 22 586 8041

monika.nowakowska@bzwbk.pl

biuro.prasowe@bzwbk.pl


Informacje biura prasowego można otrzymywać kanałem RSS oraz mailem, po wcześniejszym zgłoszeniu swojego adresu.

 

Infolinia

Infolinia 1 9999* lub
781 119 999*
Z zagranicy (oraz dla telefonów z wył. roamingiem) +48 61 81 19999*
Menu infolinii »

Napisz do nas

Kontakt on-line

Public Relations

Konta osobiste i firmowe

Kredyty i karty kredytowe

Kredyt gotówkowy Kredyt gotówkowy

Decyzja o przyznaniu kredytu już w 10 minut.

Zamów
Wyślij
Kredyt mieszkaniowy Kredyt mieszkaniowy

Kredyt Mieszkaniowy – Tani i Szybki.

Zamów
Wyślij
Karta kredytowa Visa Silver Karta kredytowa Visa Silver

Popularny sposób na wygodne zakupy z darmowym kredytem do 54 dni

Zamów
Wyślij
Karta World Mastercard Karta World MasterCard

Prestiżowa karta i uczestnictwo w programie World MasterCard Rewards Priceless Specials

Zamów
Wyślij

Ubezpieczenia

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm