Infolinia: 1 9999
Kontrast
A A A

Rzecznik Klienta Banku Zachodniego WBK


Szanowni Państwo,
 

Bank Zachodni WBK SA to pierwszy bank w Polsce, który już kilka lat temu powołał funkcję Rzecznika Klienta.

Rzecznik Klienta jest ostatnią instancją odwoławczą w Banku w procesie reklamacji. Jeżeli dotychczasowy sposób rozpatrzenia reklamacji oraz odwołania okazał się dla Państwa niesatysfakcjonujący, zachęcam do skorzystania ze wsparcia Rzecznika Klienta i zwrócenia się o ponowne rozpatrzenie reklamacji – pisemnie lub poprzez formularz – wskazane obok.

Zapewniam, że Państwa odwołanie przeanalizujemy rzetelnie i uczciwie, z poszanowaniem obowiązujących przepisów prawa, jednocześnie wsłuchując się w Państwa potrzeby.

Aby usprawnić proces analizy uprzejmie prosimy o podanie przyczyny odwołania i Państwa oczekiwań, a także dołączenie innych dokumentów, które nie są w posiadaniu Banku, a mają bezpośredni związek ze zgłoszeniem.

Rzecznik Klienta BZ WBK SA

Infolinia

Infolinia 1 9999* lub
781 119 999*
Z zagranicy (oraz dla telefonów z wył. roamingiem) +48 61 81 19999*
Menu infolinii »

Napisz do nas

Kontakt on-line

Public Relations

Konta osobiste i firmowe

Kredyty i karty kredytowe

Kredyt gotówkowy Kredyt gotówkowy

Decyzja o przyznaniu kredytu już w 10 minut.

Zamów
Wyślij
Kredyt mieszkaniowy Kredyt mieszkaniowy

Kredyt Mieszkaniowy – Tani i Szybki.

Zamów
Wyślij
Karta kredytowa Visa Silver Karta kredytowa Visa Silver

Popularny sposób na wygodne zakupy z darmowym kredytem do 54 dni

Zamów
Wyślij
Karta World Mastercard Karta World MasterCard

Prestiżowa karta i uczestnictwo w programie World MasterCard Rewards Priceless Specials

Zamów
Wyślij

Ubezpieczenia

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm