Contact center

 

Contact center

Zawsze dobre, zawsze blisko ludzi. Nasze Multikanałowe Centrum Komunikacji to o wiele więcej niż tylko call center. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy wideo, chat, telefon, e-mail, Skype’a, Facebooka i Twittera. To bardzo dobre miejsce, aby zacząć karierę w BZ WBK.

Wygoda przede wszystkim. Będziesz pracował w kolorowym, nowoczesnym biurze w Poznań Business Garden albo w Centrum Zana w Lublinie. Dołączysz do zespołu, w którym chce się pracować. Zależy nam na tym, aby był zgrany i uśmiechnięty – wspieramy to pakietami szkoleń, benefitów i fajnymi strefami komfortu, w których zawsze możesz odpocząć.

  • Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
  • Szkolenia i rozbudowany pakiet benefitów
  • Możliwości rozwoju w ramach całego Banku Zachodniego WBK
  • Strefy chillout, w których możesz się zrelaksować
  • Digital Lab - świat cyfrowych urządzeń, w którym możesz testować do woli innowacyjne narzędzia
 

Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe cenimy zawsze, lecz nasz program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy.

  • Kto świetnie się odnajdzie w naszym Contact Center?
  • Ludzie ciekawi świata
  • Życzliwi i gotowi do pomocy
  • Otwarci na nowinki techniczne
  • Odważni – tak, mamy dla Ciebie nowe wyzwania!
  • Szybko przyswajający wiedzę
  • Bosko będzie, jeśli znasz język angielski, hiszpański lub ukraiński
 
  • Opieka nad naszymi klientami. Najlepsza opieka oczywiście :-)
  • Optymalizacja stosowanych rozwiązań
  • Budowanie trwałych relacji z klientami
  • Realizacja zadań sprzedażowych oraz promocja produktów i usług banku
 

Zobacz co zyskasz będąc z nami

Bilety i karnety na wydarzenia, koncerty, do kin, obiektów sportowych i rozrywkowych. Programy dla rodziców i studentów, dofinansowania, a nawet rajdy ekstremalne. Na pewno znajdziesz coś dla siebie

Zobacz szczegóły

Znajdź ofertę pracy dopasowaną do siebie

Aplikuj