Infolinia: 1 9999
Kontrast
A A A

Komunikat o możliwości zwrotu opłaty miesięcznej za wybrane karty debetowe

Ze względu na możliwość niezrozumienia przez klientów warunków zwalniających z opłat miesięcznych na kartach debetowych, Bank Zachodni WBK S.A. proponuje na określonych poniżej warunkach zwrot miesięcznych opłat warunkowych dotyczących następujących kart: Visa Sol, Visa Electron Prestiż, Visa Electron, Maestro, Visa Electron <30, MasterCard PAYBACK, Visa Electron Aktywni 50+, MasterCard Supri, Visa Vento, Visa Terra, Visa Avocado, Visa Electron Kontakt, Maestro Kontakt, Visa Electron, Visa Electron Junior, Visa Electron Student za okres od 1 października 2014 do 31 października 2017.

 

Zwrot miesięcznych opłat warunkowych dotyczy klientów, którzy w danym miesiącu kalendarzowym dokonali ww. kartami transakcje uprawniające do zwolnienia z opłaty miesięcznej za kartę debetową, lecz nie zostały one uwzględnione przez Bank Zachodni WBK S.A., jako spełnienie warunku zwalniającego z opłaty, wskutek rozliczenia ich w kolejnych miesiącach kalendarzowych. Reklamacje w powyższym zakresie powinny być zgłoszone do 30 kwietnia 2018 r.

Infolinia

Infolinia 1 9999* lub
781 119 999*
Z zagranicy (oraz dla telefonów z wył. roamingiem) +48 61 81 19999*
Menu infolinii »

Napisz do nas

Kontakt on-line

Public Relations

Konta osobiste i firmowe

Kredyty i karty kredytowe

Kredyt gotówkowy Kredyt gotówkowy

Decyzja o przyznaniu kredytu już w 10 minut.

Zamów
Wyślij
Kredyt mieszkaniowy Kredyt mieszkaniowy

Kredyt Mieszkaniowy – Tani i Szybki.

Zamów
Wyślij
Karta kredytowa Visa Silver Karta kredytowa Visa Silver

Popularny sposób na wygodne zakupy z darmowym kredytem do 54 dni

Zamów
Wyślij
Karta World Mastercard Karta World MasterCard

Prestiżowa karta i uczestnictwo w programie World MasterCard Rewards Priceless Specials

Zamów
Wyślij

Ubezpieczenia

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm