[zamknij]
Znajdź oddział bez barier Znajdź "mówiący" bankomat Oddział bez barier "mówiący" bankomat

Zobacz film Programu
"Obsługa bez barier"

Nagrodzone działania

Działania podejmowane przez Bank Zachodni WBK w ramach Programu „Obsługa bez barier” są doceniane przez
różne organizacje wspierające osoby z niepełnosprawnością oraz władze samorządowe na terenie całej Polski.

Wstęga

Listopad
2016

Logo - Ambasador Konwencji

IPMA Polish Project Excellence Award 2016

Program Obsługa bez Barier prowadzony w Banku Zachodnim WBK został srebrnym Finalistą konkursu organizowanego przez International Project Management Association Polska w kategorii projekty społeczno-organizacyjne. Bank został doceniony za promowanie dobrych praktyk zarządzania unikalnym projektem wśród polskich instytucji finansowych.

Wrzesień
2015

Logo - Ambasador Konwencji

Tytuł Ambasadora Konwencji
o prawach osób
z niepełnosprawnościami

We wrześniu 2015 roku otrzymaliśmy z rąk Rzecznika Praw Obywatelskich wyróżnienie i tytuł Ambasadora Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami.

Październik
2012

Logo - Nagroda Forum Dostępnej Cyberprzestrzeni

Nagroda Forum Dostępnej
Cyberprzestrzeni

W październiku 2012 roku otrzymaliśmy nagrodę Forum Dostępnej Cyberprzestrzeni – za szczególny wkład w dostępność usług dla osób niepełnosprawnych.

Wrzesień
2012

Logo - Ranking dostępności stron internetowych Utilitia

1. miejsce w rankingu
dostępności stron internetowych

We wrześniu 2012 roku zajęliśmy 1. miejsce w rankingu dostępności stron internetowych niezależnej firmy badawczej Utilitia.

Marzec
2012

Logo - Lider Świata Bankowości

Tytuł Lidera Świata Bankowości

Na początku marca 2012 roku, również jako pierwszy bank w Polsce, otrzymaliśmy tytuł Lidera Świata Bankowości w kategorii CSR za Program „Obsługa bez barier” przyznany w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego.

Grudzień
2010

Logo - Medal Przyjaciel Integracji

Medal Przyjaciel Integracji

W 2010 roku, jako pierwszy bank w Polsce, otrzymaliśmy Medal Przyjaciel Integracji. Kapituła Medalu doceniła Bank za wrażliwość na niepełnosprawność, traktowanie osób z niepełnosprawnością jako pełnosprawnych obywateli i budowanie społecznej integracji.

Współpraca

W ramach projektu współpracujemy ze Związkiem
Banków Polskich na rzecz poprawy jakości obsługi
osób z niepełnosprawnościami przez sektor
bankowy. Jesteśmy także zapraszani do udziału
w panelach dyskusyjnych podczas konferencji
dotyczących dostępności usług bankowych dla
osób ze szczególnymi potrzebami, np. X Kongres
Gospodarki Elektronicznej 2015 organizowany
przez ZBP, Konferencja Wojewody Wielkopolskiego
„Wiedza kluczem do zmian postaw wobec
osób niesłyszących”.

Logo - Obsługa Bez Barier

Przy rozwoju Programu
współpracujemy z:

Znajdź bankomat lub placówkę

Ikona - placówkaIkona - placówkaIkona - placówkaIkona - placówka
Ikona - bankomatIkona - bankomatIkona - bankomatIkona - bankomat
Ikona - wpłatomatIkona - wpłatomatIkona - wpłatomatIkona - wpłatomat
Ikona - placówka bez barierIkona - placówka bez barierIkona - placówka bez barier Ikona - placówka bez barier
Ikona - placówka bez barierIkona - placówka wyposażona w pętlę indukcyjnąIkona - placówka wyposażona w pętlę indukcyjną Ikona - placówka wyposażona w pętlę indukcyjną
Ikona - bankomat z obsługa głosowąIkona - bankomat z obsługa głosowąIkona - bankomat z obsługa głosowąIkona - bankomat z obsługa głosową

Placówki Bez Barier: 163
Data aktualizacji: 2017-03-23
Eksportuj do pliku: CSV GPX KML

„Mówiące” bankomaty: 231
Data aktualizacji: 2017-03-03
Eksportuj do pliku: CSV GPX KML

Placówki BZ WBK: 631
Placówki partnerskie: 109
Data aktualizacji: 2017-03-23
Eksportuj do pliku: CSV GPX KML

Bankomaty BZ WBK: 1734
Data aktualizacji: 2017-03-03
Eksportuj do pliku: CSV GPX KML

Wpłatomaty: 724
Data aktualizacji: 2017-03-02
Eksportuj do pliku: CSV GPX KML

Podziel się opinią

Napisz do nas Ikona - koperty