Pliki cookie
BZ WBK
  • Bank Zachodni WBK S.A.
    Zespół Usług Finansowych i Kanałów Automatycznych
  • al. Jana Pawła II 17
    00-854 Warszawa
  • Proszę wpisać imię i nazwisko
    Proszę wpisać poprawny adres e-mail
    Proszę wpisać pytanie
    Proszę zaznaczyć zgodę


Nasza działalność

Bank Zachodni WBK S.A. jest głównym dostawcą usług outsourcingowych w Polsce dla innych banków i instytucji finansowych. Oferujemy pełen wachlarz usług bankowych związanych m.in. z personalizacją, wydawaniem i obsługą kart, zarządzaniem siecią bankomatów, płatnościami krajowymi i międzynarodowymi, obsługą gotówki oraz zapobieganiem nadużyciom finansowym. Korzystając z naszego bogatego doświadczenia, dla potrzeb naszych klientów wdrażamy nowe produkty oraz funkcjonalności, które stanowią nowatorskie rozwiązania na rynku oraz są zgodne z wymaganiami organizacji płatniczych Visa i MasterCard.

 

Nasza filozofia współpracy

Od 15 lat oferujemy partnerstwo innym bankom i instytucjom finansowym. Dzięki temu zarówno nasi partnerzy jak i my odnosimy szereg wymiernych korzyści:

  • obniżenie kosztów inwestycyjnych dzięki wdrożeniu jednego systemu zamiast utrzymywania kilku,
  • obniżenie kosztów jednostkowych dzięki ekonomii skali,
  • obniżenie kosztów zakupów dzięki większym wolumenom,
  • wdrożenie nowych usług, co nie byłoby możliwe z ekonomicznego punktu widzenia, gdyby każdy bank chciał realizować wdrożenia samodzielnie.

Nasza filozofia:

  • Zgodnie z naszą polityką/strategią partnerstwo musi mieć korzyści dla wszystkich zainteresowanych stron.
  • Jesteśmy partnerem godnym zaufania. Podlegamy okresowym audytom wewnętrznym i zewnętrznym m.in. KNF, VISA MasterCard, zachowujemy zgodność z procedurami SOX, i jesteśmy zobowiązani do zachowania tajemnicy bankowej, przestrzegamy najwyższych standardów bezpieczeństwa informacji.
  • Zapewniamy najwyższą jakość usług. Wdrożyliśmy System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z wymaganiami normy ISO 27001 oraz standard jakości ISO 9001 - obecnie objęte jest nim większość procesów, w tym: rozliczanie transakcji kartowych, personalizacja kart płatniczych, zarządzanie siecią bankomatową i obrotem gotówkowym.
  • Obsługa innych Instytucji Finansowych w zakresie kart i bankomatów jest elementem strategii, a nie krótkoterminowej taktyki. O skali zaangażowania w tę działalność świadczy m.in. fakt, iż w banku jest szereg dedykowanych zespołów i ekspertów odpowiedzialnych za współpracę z innymi instytucjami. Obecnie obsługujemy prawie 3 mln kart i prawie 600 bankomatów innych banków i instytucji finansowych.
  • Mamy bardzo duże doświadczenie w zakresie technologii zbliżeniowej. Jako pierwszy bank w Polsce udostępniliśmy swoim klientom płatność kartami zbliżeniowymi.
  • Współpracujemy z instytucjami na zasadach partnerstwa biznesowego. Stale podnosimy jakość oferowanych usług jak i uzyskujemy certyfikacje jakości i bezpieczeństwa.
 
Bank Zachodni WBK S. A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia - Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723, REGON 930041341, NIP 896 000 56 73, kapitał zakładowy i wpłacony 992.345.340 zł.